جمله های زیبا و عاشقانه با مضامینی رمانتیک را می توان یکی از پرمخاطب ترین جملات محسوب کرد. در ادامه این مطلب سری جدید از جملات عاشقانه ناب و زیبا را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این جملات زیبا و خاص مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

جمله های خاص و زیبا

جملات زیبا و رمانتیک

راه کـه می‌روی عقـب می‌مــانـم …

نـه بــرای اینکــه نخواهـم با تو هم قــــدم باشـم …

می‌خواهـم پا جـــای پاهــایــت بگـــذارم …

می‌خواهـم رد پــایــت را هــیچ خــیابــانی در آغوش نکشـَـد …!!!

جملات عاشقانه و زیبا

تــو تمـامـا” برای منی

من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :

یکی بود

هنوزم هست

خدایا همیشه باشد …

متن کوتاه عاشقانه

میگذرد روزی این شبهای دلتنگی ، میگذرد روزی این فاصله و دوری، میگذرد روزهای بی قراری و انتظار ، میرسد همان روزی که به خاطرش گذراندیم فصلها را بی بهار ، و از ترس اینکه بهم نرسیم شب تا صبح را اشک میریختیم.

جملات زیبا و رمانتیک

جمله های کوتاه عاشقانه

همیشه میترسیدم تو را از دست بدهم ، همیشه میترسیدم رهایم کنی ،مرا تنها بگذاری

اما…. تو آنقدر خوبی، که به عشق و دوست داشتن وفاداری

که حتی یک لحظه نیز فکر نبودنت را نمیکنم

همین مرا خوشحال میکند ، همین مرا به عشق همیشه داشتنت امیدوارم میکند

متن های کوتاه و عاشقانه زیبا

کاش می شد …

تمام داستان های دنیا را

از دهان تو بشنوم !

تمام عاشقانه های دنیا را

تو برایم تکرار کنی !

اصلا هر چه تو بگویی زیباست !

می دانی

کاش می توانستم

با تمام وجود

صدایت را در آغوش بگیرم !

می توانم تو را ” مال خودم ” صدا کنم ؟

آن وقت

من اسمم را فراموش میکنم

و تو هم می توانی مرا

” مال خودم ” صدا کنی !

آنقدر ذهنم را درگیر خودت کرده ای …

که دیگر حتی نمیتوانم مضمون تازه ای پیدا کنم

حالا حق میدهی

در شعرهایم

به همین سادگی بگویم

” دوستت دارم ” ؟

جمله های جدید عاشقانه

من از قبل باخته بودم

مچ انداختن

بهانه ای بود

برای گرفتن دوباره ی دست تو

جمله های خاص و عاشقانه

متن غمگین عاشقانه

شاید تو
سکوت میان کلامم باشی
دیده نمی شوی
اما من تو را احساس میکنم !
شاید تو
هیاهوی قلبم باشی
شنیده نمی شوی
اما من تو را نفس می کشم !

اس ام اس عاشقانه زیبا

مثل هوا در کنار تو ام

نه جای کسی را تنگ میکنم

نه کسی مرا می بیند

جمله های زیبا و رمانتیک

من از تمام دنیا

فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم

وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم

متن عاشقانه و جالب

متن های کوتاه و عاشقانه جدید

بیا کلاغ پر بازی کنیم

کی پر ؟

روز بی تو بودن پر

دوست داشتن غیر تو پر

عشق جز تو پر

اصلا همه چی پر

فقط تو نپر

اس ام اس جدید و عاشقانه

صبح است
صبح خیلی زود
و بیدار شده ام تا دوست داشتنت را
زودتر از روزهای قبل
شروع کنم …

جمله های زیبا و عاشقانه

متن های زیبا و ناب

لذت دنیا
داشتن کسی است
که دوست داشتنش
حواسی برای آدم نمی گذارد . . .

متن عاشقانه

یه وقتایی فراموش کردن بعضیا

مثل فراموش کردن نفس کشیدنه، درست مثل فراموش کردن تو

جمله زیبا و خاص عاشقانه

عاشقم باش و کنارم بمان

بگذار آوازه ی عشقمان چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند

آنها که بر سر جداییمان شرط بسته اند

متن عاشقانه و جالب

در این مطلب مجموعه ای خاص از جمله های زیبا را مطالعه کردید که امیدواریم این جملات مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ارسال آن ها احساسات خود را به بهترین شکل به شریک زندگی و یا مخاطب خاص تان ابراز کنید.